Sunday, April 04, 2010

A Rosetta Stone for Geert Wilders: Part 4

A Rosetta Stone for Geert WildersToday’s version of Geert Wilders’ House of Lords speech is in Hebrew.

Hebrew presents special formatting difficulties because it runs from right to left. Russian, Greek, Romanian, etc. simply require an extended character set as provided by Unicode or UTF-8 text encoding. But Hebrew also demands a change in orientation, as set by special HTML tags. I’ve tested the formatting in a plain web page file; now we’ll see if the result survives the transition to the blog format under the unforgiving eye of our style sheet settings.

Here’s a selection from the original English text:

Ladies and gentlemen, not far from here stands a statue of the greatest Prime Minister your country ever had. And I would like to quote him here today: “Mohammedanism is a militant and proselytizing faith. No stronger retrograde force exists in the World. It has already spread throughout Central Africa, raising fearless warriors at every step (…) the civilization of modern Europe might fall, as fell the civilization of ancient Rome.” These words are from none other than Winston Churchill wrote this in his book ‘The River War’ from 1899.

Churchill was right.

Previous iterations of Mr. Wilders’ speech may be found in Part 1 (Dutch), Part 2 (Hungarian), and Part 3 (Danish). New volunteers have stepped forward since yesterday, and the complete list is as follows:

Albanian †French †Portuguese †
DanishGerman †Romanian †
DutchHebrewRussian †
Finnish *HungarianSpanish †
(* = assigned but not yet received; † = received but not yet posted)

Diana West has the complete English text. The Hebrew version, as kindly translated by DarLink, is below:

גירט וילדרס בבית הלורדים, מרץ 5 2010 :

תודה רבה.זה נהדר לחזור ללונדון וזה נהדר שהפעם יצא לי לראות הרבה יותר מהעיר המופלאה הזו מאשר רק את בית המעצר בשדה התעופה הית'רו.

היום אני עומד בפניכם במקום היוצא מן הכלל הזה. אכן זה מקום קדוש. כפי שמלקולם תמיד אומר,זאת האם של כל הפרלמנטים, אני מרגיש ענווה עמוקה לקבל הזדמנות לנאום בפניכם.

אני מודה ללורד פירסון וליידי קוקס על הזמנה ועל הקרנה של הסרט שלי "פיטנה". תודה חברים שהזמנתם אותי.
- - - - - - - - -
תחילה יש לי חדשות טובות. ביום רביעי שעבר התקיימו בחירות למועצות העיר בהולנד. בפעם הראשונה מפלגה שלי, מפלגת החירות, לקחה חלק בבחירות המקומיות האלה. אנחנו השתתפנו בשתי ערים. אלמרה- אחת הערים הגדולות בהולנד, והאג - העיר השלישית בגודלה, בית לממשלה, לפרלמנט ולמלכה. והצלחנו מאוד! במכה אחת המפלגה שלי הפכה למפלגה הגדולה באלמרה ולמפלגה השנייה בגודלה בהאג. חדשות נפלאות למפלגת החירות וחדשות עוד יותר טובות לתושבי הערים הגדולות אלה.

ויש לי עוד חדשות טובות. לפני שבועיים ממשלת הולנד קרסה. ביוני יתקיימו הבחירות לפרלמט. העתיד של מפלגת החירות נראה נהדר. לפי חלק מהסקרים נהפוך למפלגה הגדולה בהולנד. עם כל הצניעות, מי יודע, ייתכן ואהיה ראש הממשלה בעוד מספר חודשים!

גבירותיי ורבותיי, לא רחוק מכאן ניצב פסל של ראש הממשלה הגדול שהיה למדינה שלכם. ברצוני לצטט אותו היום: " מוחמדיזם זו דת מיליטנטית שמנסה להמיר את דתם של מאמינים מדתות אחרות. אין כח מדרדר יותר מזה בעולם. היא כבר התפשטה ברחבי מרכז אפריקה, תוך כדי גיוס הלוחמים ללא פחד בכל צעד (...)ציביליזציה של אירופה מודרנית עלולה ליפול, כפי שנפלה רומא עתיקה."

אלה מילים של לא אחר מאשר וינסטון צ'רצ'יל מספרו "מלחמת הנהר" משנת 1899.

צ'רצ'יל צדק.

גבירותי ורבותי, אין לי ולמפלגה שלי בעיה עם מוסלמים. ישנם הרבה מוסלמים מתונים. רוב המוסלמים הם אזרחים שומרי חוק וברצונם לחיות בשלום כמוכם וכמוני. זאת הסיבה להבדלה הברורה שאני תמיד עושה בין אנשים מוסלמים לבין אידאולוגיה, בין איסלם ומוסלמים.יש המון מוסלמים מתונים אך אין דבר כזה איסלם מתון.

איסלם שואף לשליטה עולמית. הקוראן מצווה על המוסלמים לנהל ג'יהד. הקוראן מצווה על מוסלמים ליישם את חוקי שריעה. הקוראן מצווה על מוסלמים לכפות את איסלם על העולם כולו.

כפי שראש ממשלת טורקיה לשעבר , ארבקן, אמר: "אירופה כולה תהפוך למוסלמית. אנחנו נכבוש את רומא". סוף ציטוט.

דיקטטור של לוב קד'אפי אמר: " ישנם עשרות מיליונים של מוסלמים ביבשת אירופה היום ומספרם בעליה. זה סימן ברור לכך שאירופה תמיר את דתה לאיסלם. אירופה תהפוך במהרה ליבשת מוסלמית". סוף ציטוט. אכן, לשם שינוי קד'אפי דיבר אמת.חשוב לזכור: הגירה המונית ודמוגראפיה הן גורליות.

איסלם זה לא פשוט דת, זו בעיקר אידאולוגיה טוטליטרית. איסלם רוצה לשלוט בכל היבטי החיים, מעריסה עד לקבר. חוקי השריעה שולטים בכל פרט של חיים בחברה המוסלמית. מחוק אזרחי-משפחתי עד לחוק פלילי. חוק זה קובע איך לאכול, להתלבש ואפילו איך ללכת לשירותים. דיכוי נשים זה טוב, שתיית אלכוהול זה רע.

אני מאמין שאיסלם לא תואם לדרך החיים של המערב. איסלם זה איום לערכים של המערב. שוויון בין נשים לגברים, שוויון בין הומוסקסואלים להטרוסקסואלים, הפרדה של דת ומדינה,וחופש הדיבור נמצאים תחת לחץ בגלל איסלמיזציה. גבירותי ורבותי : איסלם וחופש, איסלם ודמוקרטיה לא יכולים להתקיים ביחד. הם ערכים מנוגדים. אין פלא שוינסטון צ'רצ'יל קרא לספר של אדולף היטלר "מיין קאמפף" "קוראן חדש של אמונה ומלחמה, נפוח, מילולי, חסר צורה אבל מלא במסר משלו".כפי שאתם יודעים, צ'רצ'יל עשה את ההשוואה הזו בין קוראן ומיין קאמפף בספרו "מלחמת העולם השניה", יצירת מופת שעבורה הוא קיבל פרס נובל לספרות. השוואה בין קוראן למיין קאמפף היא מדוייקת ביותר.מהותו של קוראן היא קריאה לג'יהד. לג'יהד יש משמעויות רבות וזו מילה ערבית לקרב. קאמפף זה מילה גרמנית לקרב. ג'יהד וקאמפף הן מילים זהות.

איסלם משמעותו כניעה, אי אפשר לטעות לגבי כוונותיו, זה מצב נתון. השאלה היא האם אנחנו באירופה ואתם בבריטניה עם העבר המפואר שלכם תיכנעו או שתעמדו איתנים על המורשת שלכם.

אנחנו רואים איך האיסלם צובר תאוצה במערב בקצב לא ייאמן. אירופה מתאסלמת מהר. הרבה ערים באירופה מכילות ריכוזי מוסלמים ענקיים. פריס, אמסטרדם, בריסל וברלין הם רק דוגמה. בחלקים מסוימים מערים אלה חוקים מוסלמים כבר נאכפים. זכויות הנשים נרמסות . .בורקות, כיסויי ראש, פוליגמיה,השחתת עברי המין של נשים, רצח על רקע כבוד המשפחה. נשים חייבות ללכת לשיעורי שחיה נפרדים, מנועות מלחיצת יד. אפרטיד כבר קיים בפועל בהרבה ערים אירופיות. מספר היהודים שעוזבים את אירופה הולך וגודל.

כפי שאתם כולם יודעים ללא ספק יותר טוב ממני, במדינה שלכם הגירה המונית ואיסלמיזציה גוברות במהירות. תהליכים אלה שמים את החברה הבריטת תחת לחץ אדיר. תראו לדוגמה מה קורה בבירמינגהם, לידס, בראדפורד וכאן בלונדון. פוליטיקאים בריטים ששכחו את וינסטון צ'רצ'יל , נוקטים כעת עמדה פאסיבית. הם נכנעו. הם הרימו ידיים.

בשנה שעברה המפלגה שלי ביקשה מממשלת הולנד לעשות ניתוח של רווח-הפסד של ההגירה ההמונית. אבל הממשל סירב לתת לנו תשובה. למה? כי הם מפחדים מהאמת. הנתונים אינם טובים. עיתון שבועי הולנדי – אלסאויר – חישב עלויות שמעל 200 מיליארד יורו. רק בשנה שעברה הם הגיעו לחשבון של 13 מיליארד יורו.לפי הבנק הלאומי של דניה, כל מהגר ממדינה מוסלמית עולה למדינה דנית יותר מ 300 אלף יורו. אותו דבר אפשר לראות גם בנורבגיה וצרפת. המסקנה שניתן להסיק מנתונים אלה: אירופה מתרוששת מיום ליום. מתרוששת בגלל הגירה המונית. מתרוששת בגלל דמוגראפיה. ואנשי השמאל נלהבים.

אין לי מושג אם זה נכון, אך בכמה עיתונים בריטים קראתי שמפלגת העבודה פתחה את שערי המדינה להגירה המונית בכוונה כדי לשנות את מבנה החברה של הממלכה המאוחדת. אנדרו ניזר, יועץ לשעבר של הממשלה וכותב הנאומים לטוני בלייר וג'אק סטרו, אמר שמטרתה של מדיניות ההגירה של מפלגת העבודה היא, ואני מצטט," לשפשף את אפו של הימין בגיוון ולהביא למצב שטענותיו של הימין יהפכו למיושנים". אם זה נכון, אז זאת ההתנהגות הטיפוסית של השמאל.

גבירותי ורבותי, אל תטעו: שמאל עוזר לאיסלמיזציה. שמאלנים, ליברלים, מריעים לכל בנק חדש שנוסד התואם לחוקי השריעה, לכל הלוואה שתואמת את חוקי השריעה, לכל בית ספר מוסלמי חדש, לכל בית דין איסלמי. שמאלנים רואים את האיסלם כשווה לתרבות שלנו. שריעה או דמוקרטיה? איסלם או חופש? זה לא ממש משנה להם. אבל זה כן חשוב לנו. אליטות שמאלניות אשמות בקיום ומימוש של יחסיות תרבותית. אוניברסיטאות, כנסיות, איגודי העובדים, מדיה, פוליטיקאים. כולם בוגדים בחופש שלחמנו קשה עבורו

ואני שואל את עצמי למה, למה אנשי שמאל וליברלים הפסיקו להילחם עבור הזכויות האלה? פעם הם עמדו על בריקדות עבור זכויות הנשים, אבל איפה הם היום? איפה הם ב 2010 ? הם מסתכלים לצד השני. מפני שהם מכורים ליחסיות תרבותית ותלויים במצביעים מוסלמים. הם תלויים בהגירה המונית.

אני מודה לאל שג'קי סמיט לא בתפקידה יותר. זה ניצחון של חופש הדיבור ששופט בריטי ביטל את החלטתה לאסור עלי כניסה למדינתכם בשנה שעברה. אני מקווה ששופטים במדינה שלי הינם נבונים לפחות כמוהו ויזכו אותי עוד השנה מכל ההאשמות בהולנד.

לצערי בינתיים הם לא התנהלו טוב. זאת מכיוון שהם לא מעוניינים לשמוע אמת על איסלם, ולא מעוניינים לשמוע דעה של מומחים משפטיים מובילים בתחום חופש הביטוי..בחודש שעבר בישיבה מקדימה סירב בית המשפט לקבל חמש-עשרה מתוך שמונה-עשרה עדי מומחה שביקשתי לזמן.

רק שלושה עדי מומחה קיבלו אישור להשמיע את דעתם. למזלי, חברה יקרה שלי פסיכיאטרית אמריקאית דר' וואפה סולטן היא אחת מהם. אך העדות שלהם תישמע מאחורי דלתיים סגורות.נראה כי האמת על איסלם לא צריכה להיאמר בפומבי. האמת על איסלם צריכה להישאר בסוד.

גבירותי ורבותי, אני נרדף עקב דעותיי הפוליטיות. אנחנו יודעים שרדיפה פוליטית קיימת במדינות המזרח התיכון כגון איראן וערב הסעודית אך לא באירופה, לא בהולנד.

אני נרדף בגלל שהשוותי בין קוראן ומיין קאמפף. זה מגוחך, אני תוהה האם בריטניה אי פעם תגרור לבית המשפט את דעותיו של צ'רצ'יל. גבירותיי ורבותי, המשפט שמתנהל נגדי חייב להיפסק.

אבל העניין הוא לא רק בי, לא רק בגירט וילדרס. חופש הדיבור נמצא תחת מתקפה. תרשו לי לתת לכם כמה דוגמאות נוספות. ייתכן ואתם יודעים שאחד הגיבורים שלי, כותבת איטלקית אוריאנה פאלאצ'י הייתה חיה באיום הגירוש לשוויץ בגלל ספרה האנטי-איסלמי " זעם וגאווה". קאריקאטוריסט הולנדי נקשוט נעצר בביתו באמסטרדם על ידי עשרה שוטרים בגלל ציורים אנטי-איסלמים. כאן בבריטניה כותבת אמריקאית רייצ'ל ארנפלד נתבעה על ידי איש עסקים סעודי על השמצה. בהולנד איין חירסי אלי ובאוסטרליה שני כמרים נוצריים נתבעו. הייתי יכול להמשיך עם הדוגמאות עד אין סוף. גבירותי ורבותי, ברחבי המערב אוהבי החופש עומדים בפני "ג'יהד משפטי" בלתי פוסק. זו מלחתמו של האיסלם המתנהלת בבתי המשפט. וגבירותיי ורבותי, לא מזמן קאריקטוריסט הולנדי וסטרגארד כמעט נרצח בגלל הציורים שלו.

גבירותי ורבותי, עלינו להגן על חופש הביטוי בכל הכח, בכל העצמה. חופש הביטוי הוא החשוב מבין כל הזכויות הרבות שלנו. חופש הביטוי הוא אבן -יסוד של החברות המודרניות שלנו. חופש הדיבור הוא אוויר לדמוקרטיה. בלי חופש הדיבור דרך החיים שלנו והחירות שלנו ייעלמו.

אני מאמין שחובתינו לשמור על המורשת של החיילים הצעירים הגיבורים שהסתערו על חופי נורמנדיה. הם שחררו את אירופה מרודנות. לא ייתכן שהגיבורים האלה נפלו לחינם. חובתינו להגן על חופש הדיבור. כפי שג'ורג' אורוול אמר : "אם לחופש יש משמעות כלשהי , זה באפשרות להגיד לאנשים דברים שהם לא רוצים לשמוע".

גבירותי ורבותי, אני מאמין במדיניות אחרת, זה הזמן לשינוי.עלינו למהר. אנחנו לא יכולים לחכות יותר. הזמן הולך ואוזל. אם תרשו לי לצטט אחד מהנשיאים האמריקאים האהובים עלי רונלד רייגן אשר אמר פעם : "עלינו לפעול היום כדי לשמור על המחר". לכן אני מציע כמה אמצעים, אני אזכיר רק חלק, כדי לשמור על החופש שלנו:

ראשית אנחנו חייבים להגן על חופש הדיבור. זוהי זכות הכי חשובה שיש לנו. באירופה וכמובן בהולנד אנו זקוקים למשהו בדומה לתיקון הראשון לחוקה האמריקאית.

שנית, עלינו להפטר מיחסיות תרבותית. לאלה שתומכים ביחסיות תרבותית, סוציאליסטים של שרעיה, אני אומר בגאווה: התרבות המערבית שלנו היא הרבה מעל התרבות האיסלמית. אל תפחדו לומר זאת. אתם לא גזענים כאשר אתם אומרים שהתרבות שלנו טובה יותר.

שלישית,עלינו לעצור את ההגירה ההמונית ממדינות מוסלמיות. מפני שיותר איסלם אומר פחות חופש.

רביעית, אנו חייבים לגרש מהגרים פושעים לאחר הליך של שלילת נתינות, עלינו לגרש פושעים עם אזרחות כפולה ויש הרבה כאלה במדינה שלי.

חמישית, עלינו לאסור הקמת מסגדים חדשים. יש מספיק איסלם באירופה. במיוחד כשנוצרים באיראן,טורקיה,מצרים,עיראק,פקיסטן ואינדונזיה סובלים מהתעללות, כדאי שלא ייבנו מסגדים במערב

ואחרון אך לא פחות חשוב, עלינו להפטר מאלה שרק נקראים מנהיגים.אמרתי את זה קודם: פחות צ'מברליינים , יותר צ'רצ'ילים. בואו ונבחר במנהיגים אמיתיים.

גבירותיי ורבותי. לדור הקודם, זה של ההורים שלי, מילה "לונדון" הייתה סמל לתקוה ולחופש . כאשר המדינה שלי הייתה תחת כיבוש של נציונל-סוציאליסטים, בי בי סי הציע על בסיס יומי אור של תקווה, כנגד החושך של הרודנות הנאצית. מיליוני עמיתיי, אזרחי הולנד הקשיבו לשידור בסתר. מילים "כאן לונדון" היו סמל לעולם טוב יותר שיבוא בקרוב.

מה ישודר ארבעים שנה מהיום? האם זה עדיין יהיה "כאן לונדון"? או שזה יהיה " כאן לונדוניסטן" ?האם זה יעורר בנו תקווה? או שזה יסמל ערכים של מכה ומדינה?האם בריטניה תציע כניעה או התמדה? חופש או עבדות? הבחירה היא שלכם.ובהולנד הבחירה היא שלנו.

גבירותי ורבותי, לא נתנצל לעולם על כך שאנו חופשיים. לא נוותר ולא נרים ידיים. וכמובן כפי שאחד ממנהיגיכם הקודמים אמר: לעולם לא ניכנע.

חופש חייב לנצח וחופש ינצח

תודה רבה

2 comments:

Anonymous said...

Most of it is excellent, but can I suggest a few corrections? I have a feeling it was translated by a Russian immigrant, it has a few spelling errors that are uncommon for native Hebrew speakers.

D@rLin|{ said...

The corrections would be welcome, my friend.Maybe we should team up,I 'll do the translation and you can fix it.Cheers